Mysdag på Lidingö

Dessa två godingar ska kampera ihop när David och jag snart beger oss till Thailand! Alla som känner  mig det minsta vet att jag har svårt för att lämna mina nära kära:( Separationsångesten brukar komma typ dagen innan jag ska resa, oftast reser jag med Sandra eller att hundarna är med Davit typ"svårt nog"
Men Bigge ska vara med sin moster, och Loke med familjen Berg<3 Vad kan vara bättre???

I går åkte Bigge och jag ut till Lidingö och hälsade på Quienie och Madelene. Mycket trevligt "trots att smöret i kladdkakan glömdes bort" :)

En massa bus och en lång promenad runt i spår där Lidinöloppet går:) Länge sen dom sågs så det var bara JIPPIIII"love"



Mys i soffan!



Kan inte jag få ditt gamla märgben? "suddigt"

Sticker in en sommar bild på Moster!"vacker"

Mmmm.. Kladdkaka smet!

Min bläckfisk:)

Min plastmatte<3  Här kommer jag trivas! Det är det som känns så bra att Bigge gillar Madelene så mycket, och att hon och jag har lika svåra separations ångest problem när vi lämnar våra hundar!
Ja, ja älta...Längtar tills vi åker, tills jag får massage varje dag på min trasiga kropp, tills jag får känna sand mellan tårna, tills vi får känna havet, solen och avkopplingen från allt vardagligt:)


 

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!

Jag är inte ett dugg avis ! Ha ha ha ! <3<3<3



Hoppas ni får det så mysigt !



kram

2010-01-06 @ 23:47:06
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ullis m pappa Gunde

Kan inte låta bli att informera om som en hönsfarmor till oturs Bigge att choklad klassas som giftigt för hundar, ju högre kakao halt desto värre.



Tjingeling från oss.

2010-01-21 @ 16:41:35
URL: http://www.ryskasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0