Kallt......





Tyckte det var dax att ta några bilder på mina vackra hundar"love" I går tog vi ett varv på barn byn Skå innan jag tog en kaffe och grattade Nina på hennes födelsedag. Vi fikade och pratade en massa gott kompisprat:) Hon blev glad för halsband och örhängen av SNÖ, köpte likadant till mig själv faktiskt:) Svart till Nina och lila till mig.


Har i dag gjort något så ovanligt som att tänka på mig själv. Avbokade en X-trakväll som jag i ett svagt ögonblick sagt ja till. Kände i går kväll i hela systemet att jag inte orkade en kväll till med jobb, kyla och den närvaro man måste ha på mitt X-tra jobb. Så nu blir det skidor och bara hemma mys, letsdance och lammkotletter. Börjar nog titta på lite sommarkläder också"blink"
I morgon har Carol tjej middag och Annelie ska med:) Ser fram mot det. På söndag blir det trots allt lite jobb med barnen. Sen har jag en känsla av att nästa vecka kommer rusa fram.........

Har aldrig frysit så mycket som under dessa sista veckor Brrrrrr......Värmen kommer bli helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0