Drömmar

Några bilder från Aonang i Krabi dit vi snart beger oss... Det blir en viss temperaturs skillnad från vad man är van vid sedan före jul.
Nu börjar vi förstå att vi snart  åker och att vi ska lämna ungar, hundar, katter och hus...."ångest" NEJ nu får jag skärpa mig....! Alla inblandade kommer inte sakna oss det minsta.
 Mamma mår mycket bättre också, Jag skrev på mitt nya anställnings bevis i dag och alla nära och kära har klarat sig från svininfluensan sååååå vi hoppas att inget tokigt händer typ två dagar innan vi åker som vanligt. Vi har ju viss rutin:)

Så skönt att inte känna några känslor som bubblar och vill ut på bloggen, bara ett inre lugn och en massa kärlek till nära och kära:)
LUGNET EFTER STORMEN!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åååååååååååååhhhhhhhhhhh !

Du suktas inte alls ! Ha ha ha !



Nytt jobb ??? Nått spännande ???

Själv blir jag nagelteknolog snart ! Tjihooo !



kramizar

2010-01-19 @ 23:54:37
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: susanne!

Grattis nettan! Du får gärna göra mina naglar fina! Träffade en mops ute hos mamma som var avels osv Meat loof hette han:( Vet du vem de e? Vi kanske kan bl vänner på Facebook också;)

2010-01-20 @ 00:04:49
URL: http://www,biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0