Man bor numera på nordpolen!!!

Man kan ju undra vad som händer med klimatet. Så mycket snö har jag inte upplevt sedan jag bodde i Åre på 80 talet. Det är lite dubbelt med känslan faktiskt. Allt som inte fungerar och väglag som skapar kaos osv. Men i det stora hela så gillar jag detta mer en dom skitvintrar vi brukar ha. Mitt jobb som jag tillbringar till stor del i bilen är ju kanske ingen dröm, men jag försöker hålla ångan uppe så  gammal är hon så pigg och gladgott det går.
Har i dag haft besök av Bigges halvsyster Trolla, en bedårande liten fröken som for runt här och gjorde livet osäkert för mina katter:) Även Bigges mormor Anja var med "love" 14.5 år gammal är hon så pigg och glad. Några bilder blev det som kommer senare. Mer bilder kommer här från paradiset!

Mot James bons island där golden gun är inspelad!



shopping!


en flytande kiosk




jamesbond island



Ett magiskt ögonblick att bli välsignad av en munk i ett tempel vid monkeycave

Oj vad bilder det blir. Vilar lite nu med semester bilder tror jag, har 450 st så det kan ju bara bli ett axplock. Nu kommer solen:)


Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie och Zyrran

Vilka härliga bilder - förstår att ni har haft det härligt.



//Lena

2010-02-23 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0