Besök av syster Maya

Helt plötsligt dyker det upp systrar lite överallt för Bigge, till hans stora glädje:) Hastigt och lustigt pratade jag och Lotta på facebook i morse och vips var dom här:) Mitt inlägg och bilder på syster Trolla som var här förra veckan försvann ju tyvär, lovar att lägga några nya bilder på Trolla och Mormor Anja.
Här har vi Lotta och Maya

Ja dom har gått på ringträning:)

Maya ser så liten ut bredvid sin halvbror. Men det gjorde dock inte henne mindre kaxig:) Bigge hade en tuff stund med ett garnityr som visades rätt mycket, blandat med pip.....

bus

här börjar Bigge ta slut, tung snö i dag



oj det var något i skogen!

Härlig promenad och lunch när vi kom hem. Maya hade som sin syster Trolla fullt upp med tre katter i huset som måste undersökas:) Tur att dom är vana vid Rottisar sen många år tillbaka!
Nu har jag hunnit vara iväg och jobba ett pass och tar ett glas rött med mörk choklad med hallon smak:) David har ett projekt denna helg med ett rådjur som fått ett ben avkört och lider förmodligen, han har haft en massa polis kontakt osv för att kunna få hjälpa detta skadade djur, trögt men nu i morgon bitti hoppas jag det går vägen! Man förstår ju att det måste gå rätt  till, MEN att det ska vara så byråkratiskt:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0