God jul

Jobbar i morgonkväll oxå och sedan blir det tre dagars vila som jag hoppas ska bli skön trots allt runt om som händer. Var på KS i går och träffade den trevliga kirurg som ska operera mig. Han ingav ett stort förtroende och förklarade hur det skulle gå till osv.... 5.1 blir det av och det är blandade känslor, mest orolig för att sövas trots allt, vet inte vad det är med mig. När jag opererades förra gången var det samma sak. Måste vara mitt kontroll behov som spökar. Borde kunna tänka att det är skönt att sova en stund och sen är det klart. Ska jobba på det kommande dagar.
Med Loke är det ganska ok och jag hoppas att det ska kunna bli bra med hans operation oxå.

Vill önska er som läser om mina bedrövelser, som det faktiskt mest är nu" en riktigt GOD JUL hoppas!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0