<3

Mitt hjärta berörs igen, singel står det på hennes fb status, singel står det på hans status. Som mamma kan man inte göra mer en att vara det stöd som behövs men det betyder inte att man inte känner. Man känner massor.....Mitt hjärta går ofta sin egen väg och det påverkar mig mer och mer ju äldre jag blir.
Sitter med en värmande brasa sprakande i ryggen och småtittar på nobelprisutdelningen. Kan inte låta bli att undra hur Silvia känner i sitt hjärta efter skandaler som haglat över kungahuset på senaste tiden. Hon ser iaf väldigt kontrollerad ut. Kungen  ser mest lidande och förvirrad ut.

Lyckades komma till Ica idag med hjälp av Sandra, en promenad med hundarna i kallt och soligt väder kändes även det  ok. Gör inte om samma misstag och tror mig vara frisk igen bara. Kroppen får ta mycket stryk efter en influensa. En lugn helg med några promenader blir ett bra mål för att börja jobba på måndag, Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0