Vilken dag!!

Fullt ös  medvetslös......Kom hem sent i går kväll efter ett intensivt intro på nya jobbet, känns som jag har kört runt i Bromma och varit vilsen hela natten, som att trampa vatten. Nyttigt att göra något annat i livet och få in hjärnan i ett nytt spår:)
Det blir härligt att varva jobb med barnen och det nya omsorgsjobbet under hösten. Vad det blir sen när jag landar det får tiden visa.


Tog Bigge till Hässelby vet. klinik i dag med såret på baktassen. Vill ju alltid ta det säkra före det osäkra.

Skönt att få bekräftat att det inte skulle ha funkat att sy på det utsatta stället mellan tum och ringtån, möjligt hade varit att sätta tre stygn som inte sutttit kvar pga av det utsatta stället. Nu är det bara att hålla rent och torrt, ha skydd på promenader och ett jäkla tålamod.....

Sköterskan frågade om jag ville fota såret också när jag tog bilden innan, visst sa jag och hoppas ingen är känslig eller så :/

Sebbe är på kryssning och firar sin 20 års dag. I morgon får vi rå om honom:) Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Lotta & Maya

Aj, stackars Bigge, det där såg ut att göra ont...puss på nosen från oss...

2009-10-31 @ 14:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0