Vackra färger

Det är som en tavla utanför fönstret, helt tokigt vackra färger. Snart är det bara grått och mörkt, så lång tid också så det gäller att man har laddat kroppen med allt som sommar, sol och den friska hösten ger. Jag brukar klara mig ganska bra fram till efter jul, sen blir det bara för mycket med det gråa, mörka hemska.
Har i alla fall planer på att göra något åt saken när det börjar kännas botten. Vart resan ska gå det får ödet visa.....
David har varit i Vingåker och jagat med gott resultat, två Rådjur styckades och paketerades i går kväll. Även en Gåsjakt har klarats av och det blir nog ett par spännande gåsmiddagar under vintern.
Några semester dagar har varit skönt att ha för mig. Bio med dottern, middag med tjejkompisar, mys med hundar och pyssel hemma.



Så här mysigt fixade jag till mig själv i söndags kväll när jag fyllde år. Det var jag värd:) Det är inget att fira längre att man blir äldre, men ett tillfälle att skämma bort sig själv lite.



Två svarta goa gubbar på promenad, golfbanan är nästan tom nu och inbjuder till härliga promenader. Bigge och Carre har blivit kompisar och busar på ganska bra.

Simson våran goa katt som börjar bli till åren "han också" :)

Nej nu ska jag börja röjja huset och ta ut hundarna innan jobbet. . Det blir inte så mycket bloggande nu för tiden, det går nog i perioder att man tycker det är kul att skriva, nu har det varit mycket annat som tagit tid och energi.


Kommentarer
Postat av: marie&Peg&Tee

Hej på er!!



Ett jätte GRATTIS i efterskott,Härliga bilder på dom små

fyrbenta



Kram Fam Larsson

2009-10-21 @ 16:26:47
URL: http://brassie.blogg.se/
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Va - har du firat din 25 års dag??? Stort Grattis från Tumba.



//Lena

2009-10-22 @ 06:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0