Växterna på plats"nöjd"

Min prio i dag var att ta mina hundar på en två timmar lång promenad, dom älskade det:) och jag njöt och behövde det nog mer en hundarna pga jobbet:(
Full av energi lagade jag Lax i ugn med getost, honung och paprika när jag kom hem, med svensk färskpotatis"mmm"
Åt och vilade en stund innan det var dax att åka ut på Gustavshill och träffa Roffe!
Efter mycket hit och dit så hade vi fått ihop det som passar oss i våran slänt!
Fick veta att Davids bror med familj var på väg ut till oss när jag var på hemväg"jippi" vilken lycka att få lite hjälp!



Förra veckans slit med ogräs, torr lergjord mm.



Så här såg det ut innan:(



Roffe från Gustavshill!!! Kommer hit och bara visarr oss noviser hur det går till:)



David planterar för brinnande livet!


Ronny tar emot en växt!




Lavendelhäcken är utstäld!

 

Kusin Sonja är med och håller ordning på hundarna!

Med god hjälp av svåger och svägerska så fixade vi detta på två timmar knappt "Tack snälla ni" Vi har så många goa vänner och släkt som är så hjälpsamma, det värmer:)
Lite After Garden hann vi med i  köket, och trevligt umgänge innan Angermunds 2 åkte hem. Vi är 1"smile"
Nu är klockan hopplöst mycket men jag behöver min egentid att varva ner och bara ha de tyst...... Båda ungarna dimper nog in snart från sina fester:)


Kommentarer
Postat av: marie&Peg&Tee

Vilken Garden ni får,själv har jag fått ett växthus så jag

kan odla smått & gott även kan ha bord ock stolar ha lite mys i



Trevlig Helg på er!!



Kram Fam Larsson

2009-05-22 @ 12:05:44
URL: http://brassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0