TVÅ MYSIGA DAGAR

I går när jag var lediig så var det inte mycket att välja på utom att städa eller att städa!!!!!!!  Jag plöjde huset bit för bit och sen åkte jag och handlade så att alla har sina special saker i kylen , med speciella smaker och former osv... Phuuu..
Efter att jag fått ett SMS om träning med Ullis och kompani ute på Värmdö så valde jag att avboka egen träning  som var planerad.
 Fick med mig Sandra också för ovanlighetens skull:)
Ullis hjälpte mig med kontakt övningar, kan aldrig få nog med hjälp där. En halvbror till Bigge var med , Bond, han fick också en genomkörare i kontakt  osv.....
Kul att träffas med släkt. Även Hector, Bigges helbror och Pappa Gunde var med:)
Lotta hjälpte oss med lite budföring som faktist gick bra trots att det var länge sen:) Mycket givande kväll för oss , hade stannat längre om inte Sandras Kille väntat på oss i Hässelby"suck"


Pia kämpar på med Bond!


Vilket driv i denna hund;) Lycka till Pia ppå eran kurs!



Just det som Ullis vill se , ser jag lite i denna bild. kontakt ,Eller?


Den glöd Bigge får upp med "Farmor" :) Är den jag får kämpa för!!!


OK känsla! Bonds husse i bakgrunden!


Just här tror jag Sandras komentar kom, Ullis kan ju få Bigge!!!! :)




Lotta triggar Bigge!!

Sandra får klappa om Gunde!  Efter vi hjälpt till med något framåt sändande som Gunde tränar in just nu!
Tack Ullis och Lotta för att vi fick komma!!!
Sent om sider hämtade vi Alex i Hässelby och allt var frid och fröjd!
Klockan har gått occh resten av min dag med Jessica osv får komma senare. Lägger dock en fin bild från dagens lunch!


Min älskade  dotter  med Vincent i famnen! Hon är svag för Jessicas pojkar::) Men dom är goa!!!


Kommentarer
Postat av: Ullis m pappa Gunde

Jätte kul att ni kunde komma, blev glad att se Er igen! Bigge hade mer än gärna fått följa med oss hem om vi inte hade haft nog med våra 2 ler



Du gjorde ett bra jobb Susanne att få upp Bigges motivation, att ha kul ihop är A & O för ett fint samarbete och lyckas på tävling. Jag sliter själv på mot detta mål, det är inte helt lätt.



Hoppas vi syns snart igen och massro med goa pussar på Bigge.



Måste även nämna att jag ser ju inte klok ut när jag leker med Bigge fast vad gör det när man har kul asg



Kram kram Ullis



2009-05-16 @ 17:39:31
URL: http://www.ryskasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0