Kolla Cicci!





Lite merjobb men det var det värt. Hoppas att det tar sig nu:) Jobbar Kristiflygarhelgen men är ledig Lördag kväll, då kommer vi:-)


Annars rullar det på, redan Onsdag!!!!!! I går kväll va Bigge och jag nere på klubben på träningskväll som bjöd på platsliggning som gick bra men han reste sig en sekund innan mitt  sittkomando och det förvånade mig faktiskt! Men han låg mellan en sygg Malle tjej och en ossi tjej som var så söt!!!! Kan ha varit orsaken. Vi tränade lite moment också, men mycket kontakt eftersom planen var full av ekipage som for hit och dit i 180???:) Är jätte nöjd med min kärlekskranka kille.

Vi deltog även i ringträning som  bjuds på Tisdagskvällarna. Vet inte vad jag ska säga, har man gått hos Gerard och varit ute på arenorna lite så blir man ju kräsen. Men det blev lite social träning för Bigge och tjejen som höll i det blev mycket imponersd av hans steg och hur otroligt snygg han är:-) Även här hittade Bigge en ung tjej med difus ras som han friade till. Måste beställa sjukgympa efter denna kväll:) :( Åkte på knä i leran efter galningen ett antal gånger.....
Love him.................


Kommentarer
Postat av: Helene Åhlander

Viklen puss! Härlig bild kram helene.

2009-05-07 @ 07:32:35
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Nej, jag satt inte upp när jag somnade:-) Ser att du har varit lite pysslig?



Roligt att träningen med Biggles går framåt - ni är så duktiga.



Kramar



//Lena

2009-05-07 @ 10:30:35
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Cissi

Jag är imponerad! Vad duktiga ni varit. Det kommer att bli så fint när växterna tagit sig lite.

Kram Cissi

2009-05-07 @ 21:07:51
Postat av: Cissi

Vad duktiga ni varit! Det kommer att bli så fint när växterna tagit sig lite.

Kram Cissi

2009-05-07 @ 21:14:00
Postat av: Pappa Gunde

Bigge min son, jag ser att du har ärvt mina charmör takter ler. Matte däremot är inte lika förtjust i dem och har blivit väldigt bestämd och även mycke rolig och bjuder upp till lek så nu har jag fått annat fokus i livet.



Slirr slirr från pappsen

2009-05-08 @ 13:19:32
URL: http://www.ryskasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0