Härlig kväll

Som sagt, Helene hämtade oss här vid sex snåret och det kändes lyxigt värre! Sebbe hämtade oss sedan för att ta oss hem på nattkröken. Man känner sig nästan kunglig som bara kliver ut i bilen och transporteras till en super kväll med underbar mat i en nybygd utbyggnad på Helenes och Lasses mysiga Bromma villa. Bildbevis nedan:


Här har varmrätterna landat på bordet. Tjocka oxfile er med svensk färskpotatis och andra delikata tillbehör mmmm..




Ronjas bakdel i bild, våra hundar fick stanna hemma med Sandra!



Förrätten råkade komma nu:) En härlig skagen med Chabli till "total njutning"



David och Lasse sippar ett  urgott rödvin som jag måste komma ihåg att fråga vad det hette!


En mycket spännande eldningsvariant som krävde en del engagemang och många tändstickor:)


När mörkret kom så vart de så.... mysigt i denna pensionärs kuvös som Helene kallar sin nya tillbyggnad"smile"



Sonen har kommit för att föra hem sina rödvinsblariga föräldrar över bron till den Kungliga komunen:) Där alla har privat chaffis "garv"

Tack för en jätte trevlig kväll med mång skratt och en miljö man bara vill ha mer av. Ps. vilken vecka vill ni boka våran frigga "blink"Ds.

Söndagmorgon var lite tuff, jobbade nämligen på extra jobbet hela dagen med barnen : / Men det gick det me!
Dök i säng direkt vid åtta när jag kom hem, helt slut efter alla trvligheter i helgen:)
Men nu är det redan tisdagkväll och denna vecka är skit, med fem kvällar borta en jour ooh ur jobbigt på jobbet. I morgon är jag dock ledig. Våra barrväxter och det som ska vara i slänten kommer i morgon kväll"kul" men tufft kroppsarbete i morgon.


Kommentarer
Postat av: Lena

Mycket trevligheter verkar ni ha för er! Hur går det med lydnaden? För egen del känns det som om jag har vuxit fast i skogen.... Men det är ju så jäkla roligt när hundarna går bra!

Ha en toppenskön helg - trots jobb. Jag jobbar en hel del, jag med.



Kram Lena, Elsa och Drama

2009-05-20 @ 20:21:10
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0