En otrolig kärleks bekräftelse:!Från Sandras Blogg!

vildastefantasin

Girl lose your blues and just laugh at life, And then Seize The Day Cause you only live once

man kan låtsas att man skiter i sin morsa, men egentligen bryr man sig så jävla mycket.

När jag i fredags såg i taket lyser stjärnorna med min Fia fick vi båda en känsla av att vi bara ville gå därifrån. Vi blev båda på ett konstigt sett stressade för att samma sak lika gärna skulle kunna drabba oss. Vägen hem var näst intill komisk tack vare att vi knappt sa ett ord till varandra. 
Filmen borde i alla fall ses, trots att resten av dagen lär vara depp. Men att påminnas om verkligheten kan behövas ibland.


  Med det sagt skulle jag vilja tillägna mitt första inlägg till min vackra mamma, starkaste personen jag känner.


over and out


2009-02-08 @ 14:25:10 Allmänt Permalink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0