Vår äntligen



I dag slutade jag ett, kastade mig hem och tog utt killarna på en solskenstur till deras stora lycka:)



Hemma igen åkte utemöbler fram och datorn ut, sååååå mysigt att sitta i solen en stund innan kvällens bodyvive.
Nu sitter jag och väntar på Sjömansbiff som David lagar??!:)


Ett recept på sex rader med ganska få ingredienser och moment tyckte jag skulle passa min man ganska bra!

Ack vad jag bedrog mig.....Han prickade inte in något av det som receptet  rekomenderade utan det ska bli spännande att smaka det som David döpt om till Sjömansgryta. Tur att jag börjar tre  i morgon och kan njuta av lite vin  och nötter för nu har han hållt på i över två timmar.
De e tur att vi är utrustade med ett visst mått humor i våran familj... Mitt resultat om David bad mig bygga något skulle förmodligen sluta på typ samma sätt. Tur att vi är bra på så olika saker:)
Annars laddar jag för en jobb helg i sol får vi hoppas. David ska spåra med Bigge och det kommer nog bli uppskattat efter en period av mest " Bara vara lycklig hund"
 



Det går lika bra med selleri..........???!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0