Tredje Zyrran dagen


Ja ha...... då är man i byggbranchen då som sin bror "Phu" att jag också skulle hamna där!! Jag är är lärling hos David och får mest hålla ordning på Polackerna:) Det är inga problem för brorsan har nästan srämt livet ur en av dom redan"HII;HI:HI" Efter en tung dag på jobbet så fick Susanne och David för sig att vi skulle ner på klubben.
Åter igen får man skämmas för sin bror "Phu" Han tände på en flat tjej och tappade all vett och sans på plan!!!!! Jag fick i alla fall visa dom på Mälarö vad duktig jag är i lydnad:)


David hasade runt i fritt följ och fick aldrig nog " Han kunde nog inget annat"smile"

Min stackars plastmatte fick jobba sig blå för att min bror skulle focusera på något annat en dom snygga brudarna, han är ju pinsam!!!
Men han lyckades ligga fint bredvid mig på platsliggningen som tur var.

Efter tandvisningen där David var såååå pinsam, han tog i hand och svarade att hunden hette David och jag och Susanne höll på att fnissa på oss! Men jag skötte mig utmärkt som vanligt"smile"

Nu är vi hemma igen och myser i köket med flock Angermund som jag börjar trivas riktigt bra hos. Ps även med katterna, om dom är stilla:/
Ja nog håller hon oss igång den lilla prinsessan:)Om Bigge spelar huvudrollen i allas  liv så ligger han i lä vill jag påstå Zyrran har i sitt liv ingen konkurans!!! Lyckligt omedveten om andras roller kör hon på tills hon somnar på mig i sängen på kvällen.


Avslutar med en bild från våran härliga vårpromenad på golfbanan i går. Loke studerar två galna Rottweiler som busar, pga en tagg i en trampdyna spar vi på Loke tills i Påsk då vi ska skida i Säfsen:)


Kommentarer
Postat av: Lena utan hundar..

Hoppas dom inte saknar någon polack på byggen och Zyrran får skulden:-) Jag förstår att Zyrran har arbetat av en viss del av kostnaderna för hennes vistelse....hon kan ju va rätt dyr i drift.



Kramar på er alla och jag försöker ringa i morgon.



//Lena

2009-03-31 @ 23:10:41
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0