Promenad i Bromma!


Vi tog en promenad med Helene och Ronja i dag. Ronja är nog den mest energifulla hund jag stött på:) Bigge kan leka riktiga Rottweiler lekar  med henne.
Storhandling på Citygross och sen till vårdcentralen med Sandra som då åker till  Thailand den 28 Mars, hon behövde lite påfyllning på Havrixen "mot hepatit"
Det blir härligt för Sandra att åka iväg två veckor till solen. Fia hennes kompis har med sin pappa och det känns tryggt tycker jag.
David och jag tog ett beslut i dag att vi åker i November när det är som mörkast här hemma och innan alla andra svenskar invaderar Thailand över jul och nyår. Då har man något att se fram mot och nu är det ju på väg mot härliga tider i vårat härliga land:)
Nej nu ska jag åka och köra en Vive till härlig 70, 80 tals musik, man blir nästan lite hög av denna träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0