Melodi festival!

Jag håller på Uggla, Nova låg i mitt knä och mös den kvällen när den låten gick in i mitt hjärta och den berörde mig. Det är min och Novas låt helt klart "snälla snälla lämna mig inte" Talar sitt eget språk! Men i kväll grät jag inte när jag hörde låten utan kände närheten till Nova som jag har inom mig och jag tror att hon är här med mig nu på något sätt!!?

David är ute i skogarrna vid Menhammar och  jagar räv i kväll, snacka om brinnande intresse!!!! I morgon ska han på vildmarksmässan och gotta sig i alla prylar man kan tänkas  behöva på diverse jakter, och expiditioner:)



I går hade vi Zyrran med flock  på besök. Trevligt och mysigt med lite god mat Lets dance och soffpruttande. Gänget vart kvar till i dag och vi tog en lång härlig promenad innan dom äkte hem med en trött Zyrra.........



Ett härligt syskonpar gör allt för en grön liten boll:) Loke undrar om han ska rulla runt lite i snön!!


Ja de gör jag "Mys"


Min älskling i livet, alltid där som en glädjespridare och trygg som få:)



Förra helgen följde Sebastian med oss ut på Eldgarnsö ooch gick den milslånga promenaden runt., det gör mamma glad:) och är vårt  att föreviga på bild!!!

Passar på att lägga några blandade bilder som jag tagit sista månaden.


Nova med sin älskade panda i munnen, märkt av sjukdom men vid gott mod.

r j

En av många underbara bilder på mina älsklingar, Med risk att bli tjatig så säger jag det igen Fy fan va livet är orättvist. Önskar att jag fått många fler år tillsammmans med er tillsammans!!!


Denna bild är helt underbar:) En stolt mor med sin son "love" är allt man kan säga.


Tyckte att han var lite stilig här??? Inte så lång i ryggen "utställningsskada" kanske!!


Goa syskon som älskar att busa:)


Denna bild säger en del om den energi som våra råttor har i bagaget"ler"

Ja nu ska jag kolla klart på festivalen och smälta att Sandra förmodligen åker till Thailand drn 28 mars med sin kompis, unnar henne det till 100 procent, men min lilla gumma du är halva mig!!:) Kanske jag skulle åka med? Phu vilka beslut... Sebbe åkker till Magaluff i Juli Phu... Men han vill nog inte ha med mamma!!
Känner en liten strimma energi i min kropp som ger mig tillbaka min skriv glädje som jag saknat under lång tid, Tack för det Televerket....Tack David Tack mina underbara barn Tack livet som alltid går vidare hur pissigt man en mår!


Kommentarer
Postat av: Lena

Kära Susanne!

Ni kan hyra in Björn till någon fest om ni vill - och vad dottern anbelangar, så har vi "slipat ner henne" till vår nivå!!!! Hur ska det annars funka, menar jag?!

Kramis Lena, E och D

2009-03-15 @ 20:17:20
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0