Facebook släng dig i väggen!!!!

Jag måste be alla ni som är i mitt mail register om ursäkt!!!!! I dag när jag satte mig i solen på altanen och skulle kolla min mail så hade jag 33 nya kompisar på facebook!!!!! Jippi kan man ju tycka, men hur fan gick det till??
Jag kollade efter en vän i Florida som jag var orolig för och sökte på hans kusins namn. Tyvär har jag inte fått veta hur det är med Robert i Florida, MEN jag har en massa nya kompisar. Shit happen och det var ju lite roligt, MEN vissa arbetsrelaterade kontakter kanske undrar typ Psykolog på Autismcenter som jag arbetar väldigt stikt med, eller chefer och föräldrar inom mitt jobb osv.........Hur som helst så har jag inget att dölja, alla som har något intresse av mig och mitt liv och har sett min blogg adress på facebook kan göra valet att inte läsa!!!!

Kan tillägga att Davids Sjömansgryta var super!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0