Träning!

Hejhoppgummisnopp! I dag har vi tränat hund! Lotta kommer till nästa år att söka till Bonde söker fru: )så vi kan lägga spår på ängarna här ute utan att få bonde jagen....Typiskt att Bonden dök upp precis när Bigge gått på sitt ängspår så jag fick bryta. Vi hade lagt spåret på ett Havrefält jag anade nog det, men bönderna brukar lysa med sin frånvaro, dock inte i dag:(

Det va inget spår att skryda med dock. Bigge har ju spårat vilt på sistone så detta var nog lite förvirrande:(


Vi var på Barnbyn och körde budföring när spåren låg till sig och det var en trevligare upplevelse:)



Lotta och Hector  efter en lyckad budföring!





Vi lämnade Barnbyn efter våra budföringar som satt så bra:) Duktiga bröder är dom Big och Hector♥
Vi fick då gå på plan B, Nya spår helt enkelt!
 Vi åkte ner mot klubben och la spår på ängar där, sen tränade vi lite framförgående, hopp, osv.
Kul att bli inspirerad av Lotta och Hector som ligger ganska långt före oss. Måste säga att Lotta blivit så duktig i sin träning, men det visste jag redan sen jag såg dom tävla här ute i våras.

Ett mycket snyggt framförgående;) trrots att Hector nådde belöningen lite fort...:)
Vi körde på en stund på klubben innan vi återvände till våra spår. Tror inte att jag lägger ner så mycket energi på att analysera resultaten på våra spår faktiskt. Men Våra kära bröder jobbade sig blå båda två måste jag säga:) Men Bigge vet jag inte riktigt vad han var utepå?? Viltspår kanske då det säkert hoppat kaniner, rådjur osv på våran äng. David och Bigge har ju viltspårat en del i vår och det är hans bild av spår säkert..
Men nu kör vi på så får vi se var vi når.


Bigges kära bror Hector:) efter en vad jag skulle säga 10p i hoppet! Som sagt... Ska inspireras av Lottas glöd.



Ler lite faktiskt:) Lotta va inte nöjd med på släppet..... Viss snurrighet  och en spårlina inlindad i Lottas högra ben gjorde det säkert lite skruvat för hector:) Men Hector ser ut som att han greppat spåret eller hur?..



Här har vi Nikita. som jag träffade för första gången! Hon är en riktigt snygg brud måste jag säga!
Det blir den sista bilden av våran em. Tack Lotta för att du tog dig ut till oss, Tack för pepping och råd.
 Att jag var en zombi med en jour i ryggen det är en bonus:)

I morgon har jag semester och det ger fyra lediga dagar"äntligen"


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för en mycket trevlig dag, den får vi snart göra om igen :)

2009-06-20 @ 17:08:34
Postat av: Ullis m pappa Gunde

Va duktiga ni är min söner, hälsar pappa Gunde!

2009-06-25 @ 13:15:39
URL: http://www.ryskasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0