Fullt upp!

I dag har jag varit hos min Mamma som fyller år i dag! Fick goda räkmackor och en trevlig stund tillsammans!
Resten av dagen gick till att kryssa mellan olika mål i studentträsket, dvs bolaget och ett antal butiker.
Tänkte mig först att anlita catering och vara riktigt lat:) Men det är ju inte likt mig direkt! Så nu är det mycket på gång i Angermundskans skalle:)
Efter att ha fått ihop Viltfärsbiffar, rastat svart&Grå så fick jag min belöning:) Bodybalans! Den mest underbara återhämtningsträning jag vet....


Lillla Mamma! Ganska suddig men dock Mamma! Grattis på 68 årsdagen!
Nu har jag tänt lite ljus och ska mysa lite i soffan ett tag innan det är dags för sängen. I morgon ska det regna och blåsa.
  ( : men det är nog inga huggormar ute "nice" Då blir det en lång hundpromenad!!! Ledig även i morgon "nice"


Kommentarer
Postat av: jenny

hej hopp!! ingen bebis ännu, vi väntar o väntar, han är beräknad på söndag men vi hoppas att han ploppar ut nu på stört! ses vi på ssu? kram!!

2009-06-04 @ 19:38:29
URL: http://guccilizza.blogg.se/
Postat av: Lena

Låter som om allt är bra med dig och er! Härligt! Själv har jag tagit mig en helg i Dalarna - endast tillsammans med råttorna. Har jobbat så jäkla mycket senaste året - är trött och längtar till semestern - men mår fint!



Kram Lena

2009-06-05 @ 22:32:48
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0