Längtar efter högtryck

Nästa vecka när jag går av Tisdagkväll har jag beställt högtryck. Började min förra semester period med det underbara högtryck som nu känns väldigt avlägset.
Den här veckan blev inte riktigt så  soft som jag tänkt::( Vi har Carrie kvar här till i morgon, han har fogat sig väldigt fint efter våra regler tycker jag. Känner i alla fall att dett blir skönt att lämna tillbaka honom till min Mamma i morgon, hur det nu ska gå vete gudarna??




I morgon blir det lite party här på Villa Angermund:) Min syster ska flytta upp till Umeå och ville att vi skulle träffas på en avskedsfest. Sagt och gjort ! Vi blir nog tio glada tjejer som samlas runt bordet och vad jag tror får många goa skratt tillsammans.
På söndag kommer David och Loke hem "längtar" Men det var tur att Loke var borta dom dagar vi haft Carrie här, han hade aldrig köpt  Denna dominanta hane, Bigge är helt fantastisk som släppt in en sex årig hormonstin gammal avels hane i sitt hem fast husse är borta:)



Fick två jätte fina bilder från midsommar från Cicci, Vi var i Svartsjö slottspark och promenerade på midsommardagen med familjen Berg som vi enligt tradition firat med många år, med är även Ciccis syster Nina och Novas syster Quineie♥






Dax att gå i säng,nöjd med att gjort maten till i morgon kväll, städat huset, gått långpromenad med hundarna tillsammans med min kär granne Therese och att Mamma klarat sig genom operation osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0