Utkast: Tänk att ...



Tänk att du blev så fin Tee ! Grattis till dig och matte, ni blir nog livsfarliga i utst ringarna fram över:)



Love you Marie!

I dag är den riktiga första vardagen tydligen för många, själv har det varit mer jobb en det brukar pga strul som vanligt.
David och Nova åkte till Albano i morse för att göra ultraljud på Novas öga. David ringde precis nu och berättade att Nova blev kvar under dagen för att även få en röntgen. Jättebra att det blir ordentligt undersökt, men ni som känner mig vet hur jag känner just nu. Det är i dessa lägen man plockar fram strategier från KBT träffarna!!!
Jag tänker hålla tummarna för min lilla tjej under dagen så berättar jag mer sen.

Kommentarer
Postat av: marie&Peg&Tee

Hej på er!

Tack för en jätte trevlig resa i Göteborg,många skratt blev det och god mat även för Nova,tur att det var liten påse,hon var lite snål

till syrran.

ETT JÄTTE GRATTIS TILL BIGGES CK



Kram Fam Larsson

2009-01-12 @ 21:27:29
URL: http://brassie.blogg.se/
Postat av: marie&Peg&Tee

Hej på er!

Tack för en jätte trevlig resa i Göteborg med mycke skratt och god

mat även för Nova,det var tur att det var en liten påse,Peggan

tyckte att hon var lite snål som ej dela med sig.

ETT JÄTTE GRATTIS TILL BIGGES CK och Husse



Kram Fam Larsson

2009-01-12 @ 21:36:56
URL: http://brassie.blogg.se/
Postat av: marie&Peg&Tee

Hej på er!

Tack för en jätte trevlig resa i Göteborg med mycke skratt och god

mat även för Nova tur att det var en liten påse,Peggan tyckte att hon var lite snål som inte fick smaka.

ETT JÄTTE GRATTIS TILL BIGGES CK



Kram Fam Larsson



2009-01-12 @ 21:44:11
URL: http://brassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0