Tack

Tack alla ni som hör av er och stöttar, I dag har det varit en tung dag!!!! Jag har fått inplanterat att det är så här det är och det kommer inte bli så att jag vaknar ur en dröm ,svettig med hjärtklappning och känner Nova vi mina fötter och kan tänka att det var bara en dröm.........

 Vi har haft en bra dag i alla fall  Nova är trött men vid gott mod, hon  undrar nog varför mamma hela tiden pussar, kramar, gosar och försöker vara så "glad"

Det som är mest sjukt är att jag redan sörjer henne fast hon är kvar hos oss!!? I kväll har det varit lite bättre i mitt sinne.
Min älskade son gav mig en lektion i medveten närvaro och lite filosofi osv. Sebbe har trotts sina 19 år tacklat en massa tråkigheter pga flickvännens tråkigheter,

Nova hälsar till alla som tänker på henne, och det gör vi också, jag har haft svårt att prata med vissa som ringt och det beror inte på att jag inte vill, men att jag blir så ledsen vilket inte hjälper Nova

Många kramar till våra vänner!!!!!

Kommentarer
Postat av: jenny, micke, gucci & lizza

vilken fruktansvärd nyhet, orättvist och väldigt sorgligt. alla våra tankar går till er.. kramar.

2009-01-25 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0