några fina bilder!















Tror att jag och vi i familjen börjat acceptera att Nova är sjuk och inte kommer att klara denna cancer, jag har gått genom en massa faser dessa dagar och gör hela tiden. Men Nova ger mig kraft på något konstigt sätt,  hon är så klok och trygg. Jag vet att hon kommer visa mig när hon inte vill mer och det ger mig ett lugn!
I dag har vi mediterat på em med Delfinmusik, när jag kom hem halv två så kände jag mig sååååå trött, MEN efter 30 minuter mellan Nova och Loke med den härliga musiken så kändes det mycket bättre. Vi tog oss sen runt golfbanan och det var kul att se alla spår i nysnön som både Loke och Nova följde, snacka om att näsorna är helt otroliga, det ser man så tydligt i nysnö.
När dom tuffa grabbarna kom hem "big och David" så bestämde vi oss för att lyxa till det med Entrecote med tillbehör.
Både Amanda och Robin är här i kväll och jag känner mig glad att få samla alla runt bordet och mysa!!!!

Extra kul är det att få visa lilla Vincent i detta inlägg, han charmade oss med storm. Jessica är också ett stort stöd för mig i det som händer nu och en av gåvorna som Nova gett!! Vill tacka Madelaine också här för din omtanke och ditt engagemang, tyvär så är det inte trots alla duktiga veterinärer lönt att dra igång plågsamma behandlingar för Nova,

Vi fortsätter att ta en dag i taget och njuta an stunden, det borde vi göra oftare som hundar gör!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Förnuftig!! Men jag vill va klok som du är!



Om jag skaffar mig en hatt, blir jag en riktig "dam" då???



//Lena

2009-01-29 @ 21:06:53
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Sussie

Njuta av stunden, det är något man gör allt för sällan...

Tänker på er och Nova. Önskar att vi bodde närmre så skulle jag komma och pussa på henne.

Jag tror att det är en bearbetning i sig att redan sörja och ta vara på den tiden som är kvar.

Iallafall, kram på er alla!

2009-01-30 @ 19:24:23
URL: http://lillsooz.blogg.se/
Postat av: marie&Peg&Tee

Härliga bilder, vi syns på tisdag



Kram Marie

2009-01-31 @ 18:34:32
URL: http://brassie.blogg.se/
Postat av: Ullis m Gunde & Grimm

Hej familjen,



Vi tänker på Er och du skriver så många kloka ord Susanne!



Varma kramar från oss

2009-02-02 @ 16:54:03
URL: http://www.ryskasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0