Vinterdagar

Dagarna läggs på varandra en efter en. Vi tar fortfarande alla chanser till att göra varje dag till den bästa, Nova är den största lyckan varje dag, inte bara för mig utan för alla i familjen och för vänner.
Våra myskvällar gynnar alla, Bigge väldigt mycket :) han tror nog att det är runt honom vi samlar oss för att beundra hans skönhet, der bjuder vi på!!!!

I går åkte vi med David ut till Getudden och gick en promenad ute på isen. Det slog mig hur otroligt fint vi bor ute på denna ö, vi sneddade över isen mot lagunen på Munsö där vi spenderat så mycket fina sommar dagar. Nova blev helt spattig ute på isen och ville busa med Bigge, det fick hon trots att vi är rädd om hennes huvud.
Bigge har ju förstått att hans moster inte riktigt är lika på som vanligt.
Tillbaka på Davids jobb så fick jag äntligen veta vad ha gör på jobbet:)



Pinsamt hi hi hi han matar fåglar!!! Lågkonjuktur vet vi ju men att han inte vågat berätta.

Hur som helst så har min kära make åkt till Idre på Ripjakt över helgen ""De E han värd" och gissa vem som ska ut och mata fåglarna i morgon bitti??? Jo jag Nova och Bigge och Jessica kommer nog med i bästa fall med Eroz och Zicco.







Vi har hela helgen på oss att njuta av varandra "toppen"

Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Vi saknade faktiskt dig också igår:-)



//lena

2009-02-06 @ 18:50:53
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Lena

:-)

2009-02-06 @ 20:48:13
Postat av: jenny, micke, gucci & lizza

stort grattis på 2-års dan bigge!!!

skickar även en stor kram till nova.

2009-02-09 @ 09:55:08
URL: http://guccilizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0