Grattis Bigge!

I dag fyller en av mina stora kärlekar år"LOVE" Bigge blir två år i dag.
Du är solskenet, lyckan och våran glädjespridare. Tänk om jag kunde visa här nu hur lycklig du är över att ha fått en tennisboll att fara runt med. Nu ska vi åka och gå runt slingan på barnbyn, lägga ett spår i skogen, det älskar du. I  kväll kommer husse hem och det blir också lycka, Bigge har väntat sedan i torsdag. Största lyckan för mig är att Nova fortfarande är med oss relativt pigg.
Även jag har börjat titta lite på ordspråk, ett som jag hoppas stämmer är av La Fontaine och lyder "På tidens vingar flyger sorgen bort"

 

Detta är en fin bild tycker jag:) En tysk domare som blev helt tagen av Bigges skönhet  "smile"




Här är han med mamma Visca och pappa Gunde! Härlig bild:)


Förra vintern med sin älskade moster Nova!


Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Stort Grattis till världens bästa Bigge:-)

//lena

2009-02-09 @ 10:32:18
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Vizca & Co

Ett rungande grattis till en av våra många favoriter! Hoppas du får en fortsatt härlig dag!

Kraaaaamm!

2009-02-09 @ 13:00:16
URL: http://www.consenzas.se
Postat av: Jessica med familj

Grattis Bigge, här hemma firar vi också med köttben då Zicco blir hela 9 år idag har vi varit ute i solen och fikat i pulka backen där märker man inte av att den hoffen har 9 år på nacken helt galen självklart till Eroz förtret som inte direkt uppskattar hans attack lekar kram

2009-02-09 @ 13:02:34
Postat av: Jessica med familj

Här i Stenhamra flyter dagarna ihop trodde bestämt att det var den 7:e idag ha ha Zicco blir alltså firad två dagar för sent :-)

2009-02-09 @ 13:13:50
Postat av: marie&Peg&Tee

GRATTIS PÅ 2-ÅRSDAGEN BIGGE!!!



hoppas du får mycke godsaker

och hundtårta.



Kram moster Peg,Marie,Tee

2009-02-09 @ 15:59:10
URL: http://brassie.blogg.se/
Postat av: Hector

Tjena brozan



Grattis på 2-årsdagen och jag är helt tvärsäker på att du kommer få mycket gott att äta om jag känner din matte rätt. Pussa på moster Nova från oss, vi visste inte att det var så illa :-( Matte är inte direkt uppdaterad í mellan varven.



Box på nosen brozan och har det gott



Hecor gm/ matte Lotta



2009-02-09 @ 17:11:54
Postat av: Anonym

Tjena brozan



Grattis på 2-årsdagen och jag är helt tvärsäker på att du kommer få mycket gott att äta om jag känner din matte rätt. Pussa på moster Nova från oss, vi visste inte att det var så illa :-( Matte är inte direkt uppdaterad í mellan varven.



Box på nosen brozan och har det gott



Hecor gm/ matte Lotta



2009-02-09 @ 17:13:41
Postat av: susanne med big och nova

Tack för alla Grattis:) Bigge bär runt på sittt nya mjukis djur med största försiktighet"nytt beteende att ej slita i stycken"

2009-02-09 @ 20:54:51
URL: http://biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0