Julefrid.......

Har haft goda nära kär vänner här i kväll, vintrig promenad med glögg på altanen, hundarna var nog mest glada att vi valde att vara ute med gäster:) Det busades rejält med stackars Ronja som båda killarna har ett gott öga til!
Vi grillade Lamm och Rådjur till middag, gott så klart...Robinson sen i soffan, har man bästisar hemma kan man tillåta sig att bara vara i TV soffan och ändå mysa:)
David åker på jakt i morgon och Sandra och jag åker nog på Rea:) Lite samma behov??? eller?:)
Julen har varit så lugn och go, precis som jag önskade. Det senaste året har nästan tagit musten ur mig:( Så det känns skönt.
Julafton hade vi  Farmor här, mycket trevlig kväll med sedvanliga ritualer:) Alex kom hit lite senare till Sandra med en stor blombuket... Romantik på hög nivå:) Vi fick nog lite smått& gott av tomten , alla:)
Juldagen hade vi BF hela kvällen, gissa vad vi gjorde???? Klicka på kommentarer och gissa. Den som gissar rätt får ha Bigge en hel helg och mysa med honom i sängen:)



Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie och Zyrran

Jag tror ni satt och virkade:-)

2009-12-27 @ 09:40:43
Postat av: Susanne!

Nära lena, men tyvär fel:)

2009-12-27 @ 11:25:51
URL: http://www,biggepojken.blogg.se/
Postat av: Ingela

Om jag lånar hem Bigge ändå. Talar du om då??

2009-12-27 @ 23:55:58
Postat av: Susanne!

Ja du Ingela vi sa till Bigge i dagarna här att det var dags att flytta hem till Ingela igen, han är inte alltid en dröm den där lilla odågan:)Tur att han är så söt.......

2009-12-28 @ 10:14:12
URL: http://www,biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0