Vardagen igen!

Tänk va fort det går att slukas upp av vardagen. Men man är endå glad att man har en, tänk på alla som mister sina jobb i dessa tider. Det är ju lite tjusningen med att vara ledig, att ha något att återvända till. Känner mig glad och utvilad, mina batterier har krypigt upp en bit på grönt"underbart"
Det var länge sen jag hade möjlighet att träffa så mycket underbara vänner som under denna sommar:) Det är en stor del av att ens energi fylls på. Även David och jag har hunnit umgås mycket"love" Vilken livskamrat jag har!!!!!!
Hoppas ni har haft en lika fin sommar som jag.

Sista helgen innan vardagen letade vi svamp i stormen, grillade och var på X-tra jobbet:)


Loke och Big i svampskogen.


Min vackra Bigless


Min vackra grillmästare:)


Denna bild hade jag på min blogg när jag startade att skriva, den är tagen när vi var ute förbi uppsala och körde ringträning hos Kerstin meed Bigges kullsyskon en solig dag:) Minns som i går hur glad jag var över Bigge och mina två andra fyrbenta.I går var det ett halv år sedan Nova lämnade oss, det är tufft att skriva detta och att lägga ut denna favorit bild. MEN utan min blogg att skriva av mig på och få ur mig känslor genom så vet jag att det varit så mycket tuffare.
Jag älkskar dig Nova föralltid, hoppas du har det fint i den rosa himmelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0