tröstlöst

Har haft fulltupp sedan i måndags med jobb och annat nödvändigt ont, fy vad fort det börjar snurra med en gång;( Inget roligt finns det att skriva om heller, mest elände faktiskt. Mamma måste opereras om, spiken i höften har lossnat"stön" Hur detta ska gå vet ni ju vad jag tror om!! Nu är det bara att ta hit Mammas lilla hormonstinna Terrier igen, lägrt är dock det att Loke är hemma nu:( Som tur är även David som åker och hämtar Carrie i morgon kväll när jag jobbar.
Får se om det är något kvar av honom efter helgen, är något orolig över detta.


Jo sen kommer ju släkten på lördag och firar Sandra i efterskott. Hoppas på bra väder! Hoppas även på en avslappnande helg" eller hur"
Fick i alla fall en jättegod Älg gryta när jag kom hem efter en lång dag på jobbet, besök hos tandläkaren och ett bodyvivepass. David växer i köket, i matlagning alltså:) Nu sover han, Bigge och Loke sin skönhetsömn medans jag har bloggterapi.

Höstgrönsakerna från i söndags, grannodlade.

Varmrätten från i söndags glömde jag ju, kommer nu i stället. Kan  känna doften an kantarellerna"mmmm"

Äta för att leva! Eller leva för att äta! Det är den stora frågan för mig som ökat fyra kilo!
Ska fundera på det lite, tränar och rör mig otroligt mycket men det smyger sig på????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0