Solig dag:) Regn i kväll:(

Bigge och jag bestämde oss för att njuta av dagen. Vi behöver det efter gårdagens besök hos Mamma, många långa timmar med städning osv i värmen. Possitivt var dock att en liten förbättring anas och att vi landat på en bra nivå i allt det tråkiga. Glad för det lilla och nöjd med det jag gjorde i går.

Bigge och jag tog oss ner till Hammargården på fm, bad, bus och lugn & ro

Bigge leker gärna själv vid strandkanten:) han kan roa sig länge med en tennisboll:)


Efter en stund dök det upp en setter blandis tjej som var tokrolig att leka med




Vi tränade lite lydnat också, första på länge:) Kul tyckte vi båda. Får se om det ger mersmak.


Bar sedan hem min boll hela vägen, lite orolig att hästarna skulle sno bollen för mig:)

Nu sitter jag ute i solen och Bigge sover djupt i skuggan. Vi är nöjda båda två tror jag:)


I kväll ska jag träffa den kompis som jag haft allra längst. Sari och jag har över 40 år på nacken"tokigt" Vi hängde ihop hela vägen från typ åtta års ålder, hela ungdoms tiden och även in i vuxenlivet. Vi har haft sporadisk kontakt genom åren och träffats någon gång. Så har vi nu bestämt att ses i kväll och gå ut och käka en bit!!!!!! 
Det ska bli regn i kväll så vi får kanske krypa in på någon mysig restaurang och sitta och prata om livet:)

Kommentarer
Postat av: Eikka

Härliga bilder....visst ser man likheten,Biggen så lik Nixon...

2009-08-13 @ 18:59:35
URL: http://web.telia.com/~u86812174
Postat av: Ullis m pappa Gunde

Tack snälla Susanne för grattiset.



Pussa på favvo Bigge från mig.

2009-08-18 @ 11:02:57
URL: http://www.ryskasen.com
Postat av: Emilie Eriksson

Hej och tack:) Gud vilken snygging Bigge är:)Hoppas allt är bra med er:)

2009-08-18 @ 18:47:03
URL: http://maxochkyramylovemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0