Vi hann med lite träning:)



Älskar dig matte! Hoppas jag i alla fall:) När jag kom hem efter 24 timmars jobb i dag så sattes min prioriterings ordning på prov. David har haft en konstig huvudvärk sen i går när han tränade styrketräning efter en supertung arbetsdag, det var så illa i går så han var på väg in på sjukan:( Inte så kul att jobba dygn när han är dålig. Sov inte många timmar i jour rummet i natt.
Focus blev att riva av det värsta hemma som inte David orkat pga huvudvärken, men sen så åkte Bigge och jag ner till klubben och körde ett träningspass.
Måste säga att trots värmen som Bigge har svårt med så är jag mycket imponerad av min kille, han har verkligen greppat vårat nya konsept:) Allt utom linförighet går som smort!!!!!



innan hoppet:) han undrade lite vad jag pysslade med när jag fotade, men sen så hopp!!!!!



Vi var själva på klubben i dag men det är ok, vi anpassar oss fortfarande  efter vad som händer där när vi kommer.


Nu har vi grillat och sitter och kollar Robinsson. David är fortfarande inte helt ok men jag hoppas att det vänder.
Ha en fortsatt bra helg alla godingar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0