Mer konst


Lite bättre bild, eller hur? Både på tavla och blomma:)
Passar på att visa en till av Pappas tavlor!

Älskar denna målning som jag tryckt på en canvas duk från en litografi av Pappa. Har många gånger gått förbi detta hus ute på Rödbäcks slätten vid olika årstider. Pappas motiv kommer mycket från just Slätten på Rödbäck som ligger honom nära hjärtat! Hur som helst så tycker jag att min Pappa är en helt otrolig konstnär och han målar nu mera på heltid efter pension. Det blev lite nostalgi av Pappas konst pga att jag fotade min pelargon i går kväll:) Man kan ju inte alltid skriva om hundar:) Kan ju berätta att pappa heter Leif Nygren.
Fy så hemskt!!! Kollar efterlyst och dom pratar om Furudal, där har väl Lena T siit fritidshus!? Håll koll på köttbullar ute i naturen!!! Några dårar vill åt Varg, men tyvär finns det andra i naturen som kan bli sugen på köttbullar!!! Dom visade bla Rovfågel som blev sugna på köttbullarna, sorgligt och hemsktt!
I morgon kommer Carol hit och vi ska luncha och promenera:) Trevligt ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för tipset! Ända sen vi köpte huset, har jag sagt att det påminner lite om filmen "Jägarna" däruppe. Det är skönt att inte behöva beblanda sig mer än man vill - men NÄR man vill, så är det trevligt! Hur blir det utekvällen månne?

Kramis Lena, Elsa och Drama

2009-04-16 @ 17:27:57
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0