Lite ro i huset!

Bigge mår bättre men natten var tuff, vi sov inte så mycket utan var orolliga av olika skäl jag och Bigge, han pga typ ett par liter foder i magen och jag pga oron för honom.
vet ej hur många gånger jag släppte ut honom och hur mycket han drack. Har varit trött i dag men är glad att det gick bra i alla fall.  Hur noga man en är med allt så rår man inte på allt för att förhindra att saker händer, det är lätt att bli kontroll freak för att slippa obehagliga överaskningar, MEN lätt att då må skit för att man gör av med så mycket energi på det:)!!!!
Har i dag i alla fall haft en bra dag. David och jag har haft en "umgås" dag:) behövligt ibland tycker vi.
Tänkte glädja Quinnies matte som är i Prag med några fina bilder från våran promenad i dag.








Bigge med mosterQ jobbade på med projekt stor pinne!


Loke bara myser som vanligt och rullar omkring i naturens olika underlag:)


Kommentarer
Postat av: Lena

Hejsan Susanne!

Du tänker väl på hjärtfrekvensen?! =) För egen del känner jag harmoni för ögonblicket (speciellt efter Elsas tillfrisknande....) - nu när våren "är över oss"! Vad roligt att se kära Quennie på bild - hon ser lika fin ut som vanligt! Snart börjar det närma sig en uteservering kanske?!

Kramis Lena, Elsa och fullblodsgalningen

2009-04-06 @ 17:59:49
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0