Bokslut!

Allt går med rasande fart, är mellan två jobb t.o.m Torsdag sen är en epok på åtta år över!:):(
Ingen ide att vara nostlgisk eller fundera på om det är rätt eller så. Min sjukskrivning gav mig tid att fundera och jag kom fram till att detta är det rätta.
Var och skrev på i Täby i dag och hälsade på, på Backen som är en av veksamheterna i Enigma. Härliga barn:)

Fick i fredags svar på min MR "magnetröntgen" som inte gav mig något svar på det onda, men på att jag har inflamation i hö, axel i ett muskelfäste!? Spännande men fortsatt frustrerande att ha ont på ett ställe utan att få veta orsak! Har en plan att gå vidare men äter Diclofenak ett tag för inflamationen.

I Fredags när jag kom från idrottskliniken i Solna så fick jag en sådan lust att göra något busigt!
Det blev tre stjärnor på handleden! Dom har en betydelse för mig som mina andra två tatueringar. Ett bokslut är också gjort mentalt för mig på många sätt! Man måste kanske dunsa lite i backen för att få sig en tankeställare"flummigt":) Det är meningen!!

Nu är det massor av kul att vänta! På Fredag är det Kickoff på nya jobbet, på onsdag ska jag träffa Annalena i stan för massor av prat och mys, nästa vecka har jag tjej kväll med två mysiga kompisar plus att jag har flera kurser att se fram mot under hösten mm,mm.

Mina kära Rottisar har matte för sig själv från torsdag när husse och Loke drar på Älgjakt, vi kommer nog att focusera på svampskogen en del och att mysa i säng och soffa när inte husse ser"ler" Just de Bigge och jag ska ju till Åland på utställning i slutet på September också:) Det blir spännande för Big att åka utanför Sverige:)

Godnatt i
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0