ONT!!!!



Detta är min verklighet typ två gånger i veckan!:) Det kommer bara fram mer och mer hyss som sitter i min rygg och skuldra.
MEN jag har i alla fall kommit i gång och min plågoande Marianne säger att det ska bli bra"ler"  Ja just nu känns det som om tåget kört över mig två gånger:)
På fredag är det dax igen och sen är det tjejmiddag på kvällen så man får ta sig ett gärn och kanske känna sig som en människa!
Uschhh vad trist det är ute nu och i morgon fyller Sebastian 19 och sen är det bara mörkt och trist vet jag av erfarenhet att jag brukar tycka.
Är det någon som har tips på ljus i tunneln så kom gärna med förslag på hur man mår bra denna årstid och fyra månader framåt????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0