Kvinna totalt förvirrad i livet:)


I dag ska jag åka en tur i denna ursnygga bil!



Så här såg våran första ut. Mauritsius blå var den och jag var såååå glad för att äga en helt ny bil.
Vi har nu en- 06 som är klar för stora servicen plus att någon"sonen" som hävdar att det inte är han har dragit på sig lite bucklor och skrapmärkrken som kommer att bli dyrt!!!
 Därför så överväger vi att slänga in våran _06 och köpa loss skönheten på övre bilden!

Det blir häftigt att blåsa ut på E18 i em och testa!!!!

Helgen har varit JOBB JOBB och JOBB. Men lite trevligt också. Jessica med familj var här på Älg stek i lördags, trevligt och mys.
Innan dom kom så kom min kära vän Helene hit med sin galna labbetjej Ronja, tog då med Loke på en långis:)



Denna tjej körde totalt slut på Loke:) Aktiv som få!! Hon badade både i mälaren och i golfdammar. Hemma på baksidan fick hon sedan leka Rottweiler lekar som hon inte riktigt bemästrade lika bra:)

I dag har jag sagt upp mig på Enigma"hoppas jag gjort rätt" min magkänsla har varit så stark!
Får nog diagnos

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0