Kvinna mitt i livet resa:)

 
# Jag i mitt älskade kök, där förmodligen alla tycker att jag passar bäst:)


# Jag på Österlän förra sommaren med min kära make, super romantisk vecka:)


Dom två viktigaste varelserna på jorden:)


Åsso David, Här med sitt systerbarn Alicia:) Man ser en viss vana!!!

I dag har jag fått kredit från min KBT "tant" Hon tyckte att jag var en OTROLIGT klok människa!!!!:):)

Jag tar åt mig faktiskt!! Vi har suttit där och pratat och pratat och pratat....... och JA ingen blev klokare!!?

JO FAKTIST :) ?????????? Fortsättning följer pga trötthet!!








 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Susanne!!! Du är inte bara klok utan helt fantastisk. Glöm inte det.



kram

//Lena, Zyrran och Eddie

2008-10-24 @ 07:11:57
URL: http://www.pichu.se
Postat av: susanne m Big!

Tack Lena! Du vet ju hur min resa denna period sett ut så jag vill passa på att tacka för alla dina uppmuntrande ord på vägen:) Kramar!!

2008-10-24 @ 09:26:50
URL: http://biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0