Saknar dig!

 
Gillade denna lilla bil så mycket! Det kändes sorgligt att lämna tillbaka den i dag och hämta mitt stora åbäke:( Men 100.000 är lite mycket för att man blir kär i en bil! 10.600 räcker bra för sevicen som gjorts på C5 an!!:( Roligare saker kunde man gjort för dom pengarna, det är inte gratis med bilar ska gudarna veta!

Klicka gärna på Davids blogg och se vad som stod på vårat bord i kväll:) David har en jakt polare som lägger ut bilder på god mat så det ska tydligen David börja med också. Snart kanske det blir en receptblogg:)

Har haft en "ledig" dag i dag, Städat,tvättat,handlat,strykit och gjort ett antal ärenden innan jag lagade mat till hela familjen"stön" I morgon jobbar jag igen så jag får vila upp mig:)
Bigge och David har varit ute och mörkerspårat i kväll, dom är lika taggade båda två och tycker att det är sååå roligt. Bigge orkar inte ens tigga vid matbordet på kvällarna efter dom häftiga spåren"ler"
Ha en bra vecka alla glada. Tänd ett ljus i Novembermörkret och tänk på att det finns alltid någon som har det värre!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0