Halsfluss och Grolle!


Ja vi börjar med halsarna. Två ungar med halsont så in i bängen, Sebbe på åttonde dagen och Sandra på tredje och med skit hög feber.
Vilken tur att jag var ledig i dag och kunde vika dagen till Vårdcentralen. Mycket duktig Doktor som tog alla tänkbara prov, Sreptococker,snabbsänka och körtelfeber. Det blev Pencilin för båda:) så nu hoppas vi att det blir bättre med dom små.

Min kära make har efter ett antal års tjat köpt en Grolle"suck" leksakerna för min man blir bara dyrare och dyrare, vad ska jag säga??? Tyvär luktar det så otroligt illa om avgaserna så David får nog  kolla topplocket:)

Bigge och Nova har i dag vallat sin matte nere vid Säby, vi tränade lite fot, stanna och ligg i solen. Kul att varva dessa släktingar dom blir så peppade:)
Njut av GROLLE bilder nedan"suck igen"

image81

image82

image83

image84

image85

image86

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0