En underbar Solig helg!

Vilken toppenhelg:) Massor av Sol och bara vara. Sonja har varit helgens höjdpunkt (kusin) hon har ångat på här i två dagar med sådan energi.
image76

image74


David och Ronny har tokjobbat och hunnit massor, medans jag svärmor, svägerska stått för mark service och solat och haft det skönt.
image71

image72

image73

Jessica och Lucas kom över med Eroz och Zicco nu på sena eftermiddagen, det blev lite bus på tomten och en promenad med fem solvarma hundar, Bigge behöver träna på umgänge med morbror Eroz då han går igång av hans blotta närvaro"ler" Eroz tar det med ro dock, Lucas hittade 5 golfbollar på promenaden och pratade oavbrutet om att han vill....! börja spela golf. Ja du Jessica, varför inte det är stora pengar i Golf och Lucas verkar På.....

image77

Nu har söndagslugnet sänkt sig, David har självklart lagt sig, Sebbe och Amanda tittar på film, Sebbe har feber och känner sig hängig. Sandra och Robin sitter och fikar i köket, hundarna är så slut så jag fick nästan ta pulsen på Bigge för att se om han levde, de gjorde han som tur va:) Jag surfar på denna goa må bra känsla in i nästa vecka.........Hade så jätte bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma till blivande golf proffs

Ja golf proffs vore inte helt fel, Lucas visade stolt sina fynd för pappa vars ögon lös upp. Han letade raskt fram sin sista fungerande golfklubba i plast och swingade till tyvärr har vi ju redan tidigare märkt att plast inte håller måttet, så ett besök på troxhammar driving range och prova riktigt klubba är planerat. Tack för ett trevligt eftermiddags sällskap. Morbror Eroz tyckte lill bigge skötte sig exemplariskt

2008-05-05 @ 09:40:02
Postat av: susanne m big.

Tack Lena! Helene här har du trappan och lite andra projektbilder! kram Susanne!

2008-05-06 @ 12:16:02
Postat av: marie & Peg

Hej på er!!
Vad fint det blir. Nu är det inte så långt kvar till eran resa till Toscana
har själv vart i Gimignano tror jag att det heter,men vi var bara några timmar synd när det är en medeltidsby. Själv åker jag till Vedstena kloster och blir nunna med 22 st tokiga golftjejer i helgen, ska bli helt underbart...... vädergudarna har lovat kanonväder. Mycke god mat,vin mm och härligt gäng tjejer. Du kanske kan följa med nästa gång och vara caddie åt mig??

Ha det så gott Kram Marie

2008-05-06 @ 14:34:29
URL: http://hem.bredband.net/b381531/
Postat av: susanne m big.

caddy är min grej mat och vin också men Nunna kan du bli själv:)Kramizz....

2008-05-06 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0