Missade Påsklovet!!!

Vadå slut på påsken?!! Jag glömde att det är påsklov efter påsken:) Sebbe är den som mest tärt på nerverna denna vecka.. Tjejbesök från Umeå som spårade ur, Kryssning till Åbo utan pengar mm. mm.
Men för hans del är det bara att skaffa sig ett jobb för att finansiera sina dyra vanor, nu har Mor och Far fått nog.

Bigge har fått en sväng av förmodad Kennel hosta och var så ynklig på onsdagsnatten. de var tyvär samma natt som Sebbe med gäng levde rövare här nattetid!!! Hornen växte ut på mig, de spelar ingen roll om det är hund, katt eller unge som är sjuk MAN visar respekt!  Natten efter spenderade Tjejerna på annat Hotel" ler snett"

Nu på fredag kväll så mår Bigge bättre, lite snuvig och hängig men inte värre en att terra sin moster Nova med att sno alla leksaker som inhandlades på mässan, Nova är som sin Mamma Anja att hon vill ha något i munnen jämt, sen går hon och mallar sig och svänger på kroppen i timmar om det behövs!!! Men det är inte lätt sen Bigge kom:)
Vi har sett avslutningen på Lets dance i kväll hela ligan, min favorit Tina var värdig vinnare. MEN vilka intriger det blir i familjen när man tycker olika"ler" på liv och död!!:)

Lyckades få in en arbetsdag mellan ledigheterna i dag och överlevde faktiskt"ler igen" Fick hintar om att vissa jobbkompisar kollar min blogg KUL!  Avslutade dagen med en Pump!!!! Så Skönt, Snart Bikini i Toscana HI HI.

I morgon river David våran veranda på framsidan "tår" Nostalgi,,, Vi byggde huset för elva år sedan och nu ska vi riva??!!  Jag vet att det kommer bli så mycket bättre och att det inte går att ha kvar skiten som håller på att gå sönder. MEN på denna altan har mina små barn vuxit upp, Casper har haft sin plats i alla år osv osv. Dessutom så är David som konstruktör så skicklig så det är en designe på våran altan som är personlig!!  MEN det nya kommer bli bra det är inget snack om det . Vi är ju lottade med en så underbar tomt både i storleksordning och altan lägen så det är bara att se vad David får till, Har aldrig blivit besviken!!

Annars så önskar jag alla en underbar helg!!!

Kommentarer
Postat av: AilaWire´n

Nämen Susanne!
Utav korten du skickade,som jag nu sett.Jag har tittat på dem flera gånger.
Att jag och Christoffer, vi bara måste få komma och hälsa på och se ert hus på närmare håll. Det ser ut som ett riktigt drömhus. Väldigt vackert.
Jag skulle bli jätteglad om vi får se det, när tid finnes.
Vet du vad som äntligen har hänt här då.Jag har jobbat ihärdigt på det i 10-års tid men icke sa Nicke. ÄNTLIGEN :)
Christoffer fått vattenkoppor!:):)
Så fort nån på dagis, 6-års eller nu skolan har haft koppor så har jag varit där med Christoffer för jag tror det är bättre att klara av det nu som liten än som stor.
I och med att han aldrig fått nån koppor så har allvarligt funderat på om han kan säkert haft någon undangömd koppa, bakom örat eller så.
Nu har han 3 på magen, 2 på ryggen och 1 på hakan och 1 på läppen.
Det kommer säkert fler, sån där liten fjuttsamling tror jag absolut inte på men jag år så glad att han äntligen fått det.
Jättegrattis till Sebastian för körkortet! Han får alltid ha ett par extra ögon bak i nacken, runt hörnerna och köra sakta, saaaakkktaaaaaa:) överallt.

Ett jättegrattis skall han ha.
Jag har ju alltid sagt, -Vadå Toffer, nääe han ska aldrig ta körkort och sen fick ju jag leva i min egen lilla drömvärld.
Vi åt Tacos i går, så det blir Tacos ikväll igen.
Ha det jättebra nu och har du någon kontakt med Anneli och Robban så får du hälsa, sköt er så hörs vi. Kram Aila

2008-03-29 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0