Lite om allt:)!

Vad ska man säga? Först en vecka i Toscana med allt vad det innebär, sen kommer man hem och vädret bara fortsätter att stråla.
Även på jobbet har vi hamnat i en dåsig bra stämmning tycker jag, allt går bra i en bra takt, äntligen!!!!

Helgen bjöd på besök av min bror Mattias och söner Franz och Ruben. Vi slog oss ihop med Jessicas familj 6.6 då David äntligen gav sin bröllops pressent som var en dags jobb med att bygga altan, värmen tog nog musten ur dom flesta denna dag men det var tappra byggare som kämpa på:)

Vi fick en stund att umgås på fredags kvällen med bror och brorsbarn och det kändes så stort när man ses så sällan.
Jag läste Elsa Bescows Hattstugan som godnattsaga som består en Faster, Sen fick Bror och make en gin&tonic och vi njöt sommar kvällen"ler"

Franz blev förtjust i våran Loke eller hunden som ser ut som en Varg som han sa och Loke kände desamma tillbaks. Men även  våra Rottisar gick hem hos Franz.


Nu så ser vi fram mot bröllopet i Augusti jätte mycket!




I kväll har jag varit nere på klubben och kört lite med Bigge:) Vi har blivit avbrytna med lite olika incidenser"ler" men vi kör på nu! Formen var bra trots värmen, allt gick i "slö" Vi jobba hinder, Läggande, Ställande; Och lite Allt möjligt...Är så glad när Bigge och jag får egen tid"Fniss" Vi njuter av den båda två!
 David mötte oss på tillbaka vägen och dom var på väg runt golfbanan. Bigge fick välja om han ville följa med! Men han föjde med Matte såklart!

Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Vadå följde med matte såklart??? Du hade väl köttbullar i fickorna :-)



//Lena

2008-06-10 @ 22:53:10
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0