Givande kväll!

Bigge och jag åkte över till Botkyrka i kväll och blev drillade av Lena W:) Kan konstatera att det gav väldigt mycket. Bigge har haft svårt att koncenrera sig när det är störning och tappar lätt focus. I kväll var hans koncentration mycket bättre trots ny klubb och massor av störande saker runt om kring.

vi fick oss en genomkörare i klass ett momenten och allting kändes bra och helt rätt att träna vidare på. Apporten vart kvällens bästa:) Att min hund är så smart, videofilmade hur Lena på 2 minuter fick bigge att apportera på ett helt otroligt sätt genom att tänka själv"Ler" Visade filmen hemma sen och alla var imponerade.
Vi slutade med hindret:) igen... Marie frågade "kan han hopp" förstår frågan då han tappade focus totalt; Men Oj så kom han ihåg hur det var och hoppade så fint!!! Matte slänger leksaken som belöning"rätt ut på vägen över staketet och Bigge undrar säkert fortfarande varför han fick ett UFO till Matte.
Tack Lena för din tid och dina råd, känner mig så peppad och glad!
Tack Marie för fina presenter till Bigge"Pussar fick du ju i massor"  Jordgubbsplantorna ska jag vårda ömt så vi får njuta bären till semestern!.
Ja nu blir det ringträning onsdag och spår torsdag lite träning på kvällens moment kanske hinns med också men framförallt ska jag vila min nacke som i vanlig ordning inte pallar årstiden. Ser ett mönster i ett skov runt midsommar och in i Juli, men man lär sig att leva med skiten:(
Ser fram mot Midsommar med goda vänner! I morgon är det åter igen dags för att genomföra hemligheten som inte blev av 13.6 fredagen den 13 så det kanske var tur:) Kanske delar med mig i morgon! det beror på!

Kommentarer
Postat av: Helene Åhlander

Så fin han är Bigge, blir nästan lite förälskad.

vov Ronja

2008-06-17 @ 15:48:40
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Man bara väntar och väntar på rapporten.....



På tal om det..... har du kastat iväg fler kamprullar på fel ställen idag??



//Lena

2008-06-17 @ 22:18:25
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0