Avesta

När vi vaknade i morse så öste regnet ner, och jag sa till David att vi kanske ska stanna hemma? Men han nappade inte på det och jag tänkte nog inte heller stanna hemma, det var bara så skönt i sängen och blött ute:)

Tur att vi åkte i alla fall!!! Bigge tog hem unghundsklassen med CK där han efter sig hade Nils och Nixon som tvåa och trea "halvbröder med Gunde som pappa"

I hanhunds konkuransen blev han bästa hane med CACIB Dom hundar han konkurerade med var tex Dingo Vom Donnerwald och Crossway` s Jr Samurai Så det kändes helt otroligt att han vann även här"LER"

 I Konkuransen mot bästa tik fick dock Bigge se sig besegrad av Dora Vom Donnerwald. Men vi var mer en nöjda med vad Bigge presterat:)


Jag vill gratulera David till hans och Bigges prestation i dag! Ni är bäst Love you!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: marie & Peg

GRAAAAAATTIS BIGGE, vilken kille du är!!!

Tog hem rubbet i hanklassen och är så ung+CACIB.

Grattis till husse & matte oxå.



Många Kramar Marie m fam

2008-06-14 @ 22:29:40
URL: http://hem.bredband.net/b381531/
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Stort Grattis till Snygg-Bigges prestation idag. Vi är så glada och har varit malliga hela kvällen över brorsan:-)



Stor kram till er!!!



//Lena



2008-06-15 @ 01:23:11
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Ingela

...och JAG vet ju vem han brås på!! (inte ett dugg mallig!!)

2008-06-15 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0