VÄRLDSUTSTÄLLNING-08

Våran Zyrra:) Snygg, Ja.....Ja här har vi två världs pinglor och en Rottis!

David jag och Bigge startade halv sju i morse....till vilken nytta! Jag tog Bigge ur bilen och gick ner till mässhallen då vi hamnade i Kööööööööö. Men de var ett klokt beslut, Husse hittade parkering och vi sammanstrålade sen efter olika bestyr!
Bigge är otroligt lätt att ha med sig, lite tjejtokig men ingen aggrisivitet mot andra hanar direkt. En Engelsk fotograf bad om att fota Bigge med sin packväska.Han poserade så gärna:)
Hector och Zyrran tog varsitt andra pris i dag:) Grattis till er Lotta och Lena!!!Coola killar! På Välrdsutställning

Kommentarer
Postat av: Eikka

Hej på er underbara människor!!!!!!!!!!

Hoppas ni hade lika fina utställningsdagar som vi,David o Biggen var lika eleganta som vanlig.Var så uppe i varv på fredagen att jag inte hade koll på er,dålig stil,ska bättra mig när jag landar på jorden igen.Hoppas vi ses snart igen.Ha en fortsatt fin sommar

Eikka o Nixon

2008-07-05 @ 19:17:54
URL: http://web.telia.com/~u86811245/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0