Sjukskriven!?



Nova i solen! Här i solen har jag och Sandra legat i dag och äntligen haft något av sommar dag.
Vi skulle åkt till Möklinta i morse och ställt Bigge och Zyrran, såg fram mot det väldigt mycket faktiskt:( Men det blir inte alltid som man tänkt sig. En sjukskrining t.o.m 18,8 blev det istället Pga högt blodtryck!!!!"suck"

Det är många bäckar små som runnit sakta dom två sista åren ut i en sjö full av mitt i livet händelser. Mest är det arbetsrelaterat, ingen mänsklig varelse ska behöva ha den Psykosociala arbetsmiljö som vi har på mitt jobb!!!

Kompleterar med en bild vi tog när David åkte över ett gupp när vi åkte från Världsutställningen i torsdags:) Han sa till men jag hörde inte Tyvär:):):)  Det va Smothie i kannan:)

Nu ska jag ta medicin för mitt tryck  from i morgon. Men nu när jag i lugn och ro tog trycket så var det så mycket bättre en på vårdcentralen i dag :):( Hur ska man göra?? Det är ju sress relarerat helt klart!

Kanske man ska avakta några dagar??? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0