Nu är dom gifta Susanna och Pierre! i Kristinehamns stadskyrka!

Loke   och husse!Lördagen 5 Juli begav vi oss till Kristinehamn på bröllop hela familjen. Davids syster Susanna och Pierre gifte sig i Kristinehamns stadskyrka.
En otrolig dag med strålande solsken dallrande värme och åska i luften.
Vigseln var fin och sen blev det fest på Norrgården som var såååå trevlig. Bildena får tala som jag lägger!

Lycka till Susanna och Pirre!
Vilket par!

Lite blandade familjer från brud och brudgum.

På väg till fotografen och fest!

Tipspromenad!Alicia Sandra Ronja och jag!

Susanna tryggt mellan mamma Anita och pappa Tony under den trevliga middagen!
Oj hon sover visst!! I detta ljud:) Härdad unge vill jag lova. Hon tog dagen med ro!

Vi var med på vals och lite presentöppning och sen lämnade vi festen när det var som roligast, som dom säger att man ska :) Vi körde våra 30 mil hem och Sebbe körde när jag sov gott i baksätet helt slut mycket pga honom som inte kom hem fören sent natten innan, så jag låg och vänta och var lite smått irri när vi skulle upp så tidigt!

Tack i alla fall för en mycket trevlig dag! Ett minne för livet. Kramar till brudparet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0