Trasig dator!

Våran dator har sagt upp sig "snyft" Alla bilder som ligger i denna burk och ger mig panik att dom bara ska vara borta!
MEN enligt Lena W där datorn nu befinner sig så är det lugnt!!! Hon har lovat att rädda alla semester minnen, hundbilder, baler osv som inte vore kul att förlora.
Tack för i går föresten Lena och Kenneth, vilken god mat och vilka mysiga timmar i erat kök! Annars så är läget som följer... Jag är super förkyld sen en vecka tillbaka och har varit hemma från jobbet ett par dagar med rinnande näsa som nu lyser röd som en mogen tomat:( Det har ju mest regnat varje dag och man känner sig lite låg minst sagt. I dag har ju solen tittat fram ett par timmar och jag passade på att gå med David och Bigge på ett spår, tyvär så gick det inte så jätte bra som det gjort dom sista spåren, men det har frysit på under natten och spåret gick framför ett gryt och det var där som det blev problem. Han spårade sen tillbaka till början och sen var jag ett störande moment som stog kvar och inte visste vad eller var jag skulle göra av mig själv. Han började vinda efter mig och sen valde David att avbryta. Men det är så kul att se honom jobba, han har blivit så noga och säker. Dom fortsätter att kämpa på killarna i jul helgen!

I dag är jag på Tranan och jobbar extra och passar på att skriva lite, sen blir det inte så mycket tid till något annant en att komma ikapp med julbestyren!!! phu det är inte läge att bli sjuk veckan innan jul. Som tur är så ska vi till mamma på julafton och äta och det minimerar mina förberedelser till att lägga in sill, göra några röror och köpa lax som jag ska ha med, det kan man överleva känns det som. Nej nu kallar plikten, en lång härlig promenad med en glad kille på Alviks strand "kunde varit värre":)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0