1 December!

I dag börjar jag på Brunna igen med blandade känslor : /  Helgen har varit helt galen.
Fyra dagars ledighet bara svischade förbi..... Nova blev ordentligt undersökt av en ögon veterinär i fredags på Hässelby pga sina ögon problem. Vi börjar med en 20 dagars kur med kortisonsalva i båda ögonen och lite vätska efter salvan. Tydligen så är Novas hud runt ögonen förtjockad  och hon är iriterad i vänster öga, vad detta kan bero på fick jag inget svar på, men hennes tidigare frulunkolos kan vara orsaken, vi får se vad som händer??

Fredag kväll var det släkt advents träff, Susanna, Alicia, Anita, Ronny, Marina kom över och vi åt lite skinka, sill osv, trevligt! När alla åkt hem svimma jag av trötthet  som har smygit sig på mig pga att jag sista månaden jobbat så jäkla mycket, sov som en stock hela natten men var trött hela lördagen också.
Sandra och jag var i Vällingby en stund på em och sedan bar det av in till stan för en kväll med Carol. Vi åt på"en Grek till på söder" och sedan hamnade vi på Cafe opera!!! Shit att detta ställe blivit ungdomsgård:(  Vi kände oss som morsor på stan:) Men hur som helst så var det trevligt att träffa Carol och det var en lyckad kväll.

Första advent var jag om möjligt tröttare en vad jag varit någonsin! Mycket av dagen tillbringade jag med min talbok i sängen och till Söndags middag blev det Pizza för hela gänget!

Ska nu börja att bli bättre på att vara ledig någon dag då och då och landa här på Ekerö!

Hoppas att det ska bli så här fint snart igen med snö istället för regn, lera och mörker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0